Betingelser
Accept af abonnement og vilkår
- Nærværende abonnementsvilkår accepteres når man opretter sig som bruger (herefter kunde/kunden) af webapplikationen TIMElight (herefter applikationen) og ved at anvende applikationen.
- Disse vilkår er gældende mellem TIMElight ApS, et registreret binavn til Idenion ApS, CVR-nr: 31497566 (herefter vi/os/TIMElight) og kunden. Hvis kunden er en juridisk person, accepteres disse vilkår på vegne af kunden.
- Applikationen tilbydes udelukkende digitalt til erhvervsdrivende, og der er derfor tale om business to business.
- Disse betingelser kan til hver en tid ændres uden varsel. Fortsat brug af applikationen efter ændringer medfører automatisk accept af de ændrede betingelser.
Abonnementets pris, varighed og betaling
- Adgang til applikationen tilbydes via et betalt abonnement der opkræves forud på årsbasis. Den aktuelle pris kan altid findes på https://timelight.dk/pris.
- Alle priser er i danske kroner DKK ekskl. moms.
- Abonnementet træder i kraft ved oprettelse/tilmelding og løber til og med sidste gyldighedsdato i abonnementsperioden.
- Første abonnementsperiode løber fra datoen for abonnementets indgåelse og et år frem. Denne betales øjeblikkeligt.
- Indgåelse og forlængelse af abonnement er altid en aktiv, manuel handling der foretages af kunden selv. Det sker aldrig automatisk.
- Da applikationen er business to business er der ingen fortrydelsesret.
Kommunikation i forbindelse med abonnement
- Kunden vil modtage en email ved oprettelse, ved anvendelse af "glemt password"-funktionen, 2 dage før prøveperiodens udløb, 14 dage før et betalt abonnements udløb samt ved indgåelse og/eller fornyelse af abonnement. Derudover vil kunden modtage en email 7 dage før automatisk sletning af data. Disse notifikationer kan ikke fravælges.
- Der vil endvidere være en notifikation i applikationen som påmindelse om snarlig fornyelse og/eller udløb.
- Vi anvender ikke et egentligt nyhedsbrev, men vi forbeholder os retten til at sende email til alle aktive abonnenter med vigtige informationer der vedrører applikationen og/eller abonnementet.
Opsigelse af abonnement
- Opsigelse sker automatisk når et abonnement udløber.
- Et abonnement kan ikke opsiges før udløb og ej heller refunderes. Adgangen til applikationen forbliver aktiv indtil abonnementets udløb uagtet om kunden ønsker at benytte sig af denne adgang.
- Vi har dog retten til at opsige et abonnement øjeblikkeligt, og dermed suspendere adgang til applikationen, i tilfælde af misbrug eller misvedligeholdelse af disse betingelser.
Udløbet abonnement og genaktivering af abonnement
- Når et abonnement udløber, overgår abonnementet til en skrivebeskyttet adgang. Det indebærer at kunden stadig kan logge ind og se/browse sine data, men ikke ændre data.
- Hvis abonnementet gentegnes efter udløb, ophører den skrivebeskyttede adgang og der opnås igen fuld adgang til data og applikationen.
- Når et abonnement har været udløbet i 60 dage, nedlægges abonnementet permanent og alle kundens data slettes. Der sendes en email 7 dage før dette sker for at informere kunden herom.
Anvendelse af applikationen
- Kunden kan ikke overdrage abonnementet til tredjemand uden skriftligt samtykke fra os.
- Kunden har det fulde ansvar for de personer som kunden selv giver adgang til applikationen (andre brugere eller udlån af eget login).
- Kunden accepterer at forsøg på at tilegne sig adgang til andre kunders data vil blive set som misbrug, som kan resultere i øjeblikkelig opsigelse.
- Kunden gives en ikke-eksklusiv og tidsbegrænset adgang til at anvende applikationen, der stilles til rådighed som "software as a service". Kunden erhverver ikke applikationen, en kopi heraf eller en licens til applikationen.
- Kunden forpligter sig til ikke at anvende applikationen på en måde som kan skade vores navn, omdømme, goodwill eller evne til at servicere andre kunder der bruger applikationen.
- Al kildekode, markupkode, brugeroplevelse og visuelt design er beskyttet af loven om ophavsret.
Misbrug af applikationen
- Vi kan realistisk set ikke garantere at misbrug eller indtrængen i vores systemer ikke kan forekomme. Der er der praktisk taget ingen, der kan.
- Såfremt kunden har konkret viden om eller bevis på at der er sket indtrængning eller andet misbrug, er kunden forpligtet til at meddele os herom øjeblikkeligt.
- Såfremt kunden selv har oplevet indtrængning i egne systemer eller der på anden måde er mistanke om at adgangskoder er blevet kompromitterede, er det alene kundens ansvar at sørge for at skifte adgangskoden til applikationen hurtigst muligt.
- Vi fraskriver os ethvert ansvar for skader, datatab og andre konsekvenser forårsaget af uvedkommendes adgang til applikationen.